Rezerwacja
Rezerwacje indywidualne
tel. 602 610 673 lub
tel. 602 118 263.
W godzinach od 9:00 do 18:00 od poniedziałku do piątku!
Rezerwacje na wrzesień -
tel. 606 647 324.
UWAGA!
Rezerwacja będzie dokonana po potwierdzeniu przyjęcia przez biuro rezerwacji i wpłaceniu w terminie 3 dni wymaganej zaliczki. Po tym terminie rezerwację uważamy za nieaktualną.
Informujemy, że wczasowicze przebywający na naszym ośrodku wczasowym zobowiązani są do noszenia opaski na ręce.
Z kompleksu basenowego, imprez organizowanych w OW Bursztyn, placu zabaw, FitClub, TeensClub i KidsClub mogą korzystać
tylko
osoby
zamieszkałe i zameldowane w naszym ośrodku.
Regulamin rezerwacji
- Rezerwacji można dokonać mailem przez formularz wstępnej rezerwacji.
- Dokonując rezerwacji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych tylko i wyłącznie w celach marketingowych przez OW BURSZTYN zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 101 z 2002 r. poz. 926 z późniejszymi zmianami).
- Rezerwację dokonuje się na osobę, która będzie dokonywała opłatę rezerwacyjną (przedpłatę) lub osobę wskazaną przez zamawiającego.
- Rezerwację uważa się za potwierdzoną po wpłaceniu uzgodnionej opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) za pobyt na konto OW BURSZTYN. Jednocześnie wpłata opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) potwierdza dokonanie rezerwacji i akceptację warunków rezerwacji określonych w niniejszym regulaminie.
- Płatności przedpłaty należy dokonać w ciągu 3 dni od daty rezerwacji lub w terminie uzgodnionym w wysokości 30%.
- Nie wpłacenie opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) w uzgodnionym terminie powoduje automatyczną anulację rezerwacji.
- Po otrzymaniu opłaty rezerwacyjnej (przedpłaty) od Państwa, wyślemy pisemne potwierdzenie z wyliczoną kalkulacją pobytu i informację o wpłacie pozostałej kwoty.
- Pozostałą kwotę za pobyt należy wpłacić najpóźniej w dniu przyjazdu w kasie ośrodka lub dokonując przelewu najpóźniej w dniu przyjazdu na konto, na które wpłacono zaliczkę.
- Faktury VAT wystawiamy na życzenie – prosimy o powiadomienie nas najpóźniej w dniu przyjazdu na ośrodek.
- Informację o wystawieniu faktury
na zaliczkę proszę złożyć razem z rezerwacją, w uwagach druku rezerwacyjnego.
- W przypadku rezygnacji z pobytu, kiedy została już wpłacona opłata rezerwacyjna (przedpłata), należy powiadomić nas najpóźniej na 30 dni przed terminem rozpoczęcia pobytu, wówczas opłata rezerwacyjna (przedpłata) zostanie zwrócona po odjęciu kosztów manipulacyjnych w kwocie 100 zł.
- Jeżeli rezerwacja jest dokonana w terminie krótszym niż 30 dni przed planowanym przyjazdem, to wpłacona zaliczka (przedpłata) nie podlega zwrotowi przy rezygnacji.
Regulamin kompleksu wypoczynkowego
Bursztyn
w Sianożętach.
- Doba rozpoczyna się o godz. 15-tej, a kończy o godz. 10-tej.
- Domy i pokoje wynajmujemy na min. 7 noclegów. W pokojach gości przyjmujemy od soboty do soboty na 7,14,21…. noclegów, w domach od niedzieli do niedzieli.
- Cisza nocna obowiązuje od 22.00 do 6.00
- Przekazanie domu i pokoju następuje w obecności personelu kompleksu wypoczynkowego.
- Dokonanie rezerwacji jest równoznaczne z potwierdzeniem zapoznania się z Regulaminem kompleksu, jego akceptacją oraz zobowiązaniem się do przestrzegania jego postanowień.
- Każda osoba zameldowana w naszym kompleksie wypoczynkowym zobowiązana jest do noszenia opaski na ręce.
- W dniu przybycia należy zgłosić się do biura kompleksu wypoczynkowego celem dopełnienia obowiązków meldunkowych oraz uregulowania należności za pobyt.
- Osoby nie zameldowane w Bursztynie, a odwiedzające rodziny zameldowane w Bursztynie mogą przebywać do godziny 22.00, po tej godzinie powinny zgłosić swój pobyt w recepcji uiszczając odpowiednią opłatę wg cennika Bursztyna.
- Ilość osób nocujących w domach i pokojach nie może przekraczać ilości osób zameldowanych i mających opłacony pobyt. W przypadku stwierdzenia powyższego faktu, koszt pobytu pokrywają osoby zameldowane w domach lub pokojach.
- Na terenie kompleksu wypoczynkowego obowiązują regulaminy:
- Regulamin kompleksu wypoczynkowego
- Regulamin korzystania z basenu, jacuzzi i sauny
- Regulamin korzystania z sali fitness - FitClub
- Regulamin korzystania z sali zabaw – KidsClub
- Regulamin korzystania z sali młodzieżowej – TeensClub
- Regulamin korzystania z placu zabaw
- Wszelkie usterki zauważone w czasie pobytu w domach lub pokojach należy zgłosić pracownikom recepcji, celem ich usunięcia.
- Za uszkodzone lub zgubione przedmioty stanowiące wyposażenie pokoi lub domów korzystający z nich Goście ponoszą pełną odpowiedzialność materialną. Cennik tych pozycji znajduje się w biurze Bursztyna.
- W przypadku zgubienia klucza do domu lub pokoju lub karty do pokoju, gość zobowiązany jest do poinformowania o tym fakcie pracownika recepcji, celem wymiany zamka. Opłata za wymianę zamka wynosi 30 zł, za wymianę karty 50 zł.
- W każdym domu i pokoju znajduje się teczka z podstawowymi informacjami kompleksu wypoczynkowego oraz spis wyposażenia. Gość powinien zapoznać się z tymi informacjami.
- Kompleks wypoczynkowy Bursztyn nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pomieszczeniach (domach lub pokojach) przedmioty wartościowe, pieniędzy, kosztowności, przedmioty mające wartość naukową lub artystyczną. Przedmioty te należy zgłosić do depozytu recepcji.
- Każdorazowo opuszczając dom lub pokój Gość powinien upewnić się, że okna i drzwi pomieszczeń są zamknięte.
- Nie ponosimy odpowiedzialności za pozostawione rzeczy na terenie kompleksu wypoczynkowego (pod tarasami, na basenie, w gastronomii) w tym rowery i pojazdy oraz znajdujące się w nich mienie.
- Parking Bursztyna jest płatny, niestrzeżony, brama zamykana na noc tj. od godz. 22.00 do 6.00. Ewentualne przyjazdy i wyjazdy w godzinach 22.00 – 6.00 należy zgłaszać z wyprzedzeniem dla pracownika recepcji.
- W domach, pokojach i na terenie kompleksu wypoczynkowego obowiązuje zakaz palenia tytoniu. Na terenie kompleksu wyznaczone jest miejsce w którym można palić papierosy.
- Osoby rozpalające grilla zobowiązane są do nadzorowania paleniska do chwili wygaszenia.
- Zabrania się rozpalania swoich grilli bezpośrednio na gankach, tarasach i balkonach.
- W przypadku skrócenia pobytu kompleks wypoczynkowy Bursztyn nie zwraca pieniędzy.
- Kompleks wypoczynkowy Bursztyn może odmówić przyjęcia Gości, którzy podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszyli regulamin kompleksu wypoczynkowego.
- Wszelkie reklamacje należy zgłaszać do pracownika recepcji.
Kierownictwo Kompleksu
Wypoczynkowego
Bursztyn